В последните няколко месеца съм съсредоточила вниманието си да търся лесен начин за използване на кинект в обучението. Тук става въпрос не само за подпомагащо средство в часовете, но и като средство за творчество от страна на учениците. Споделените програми и опитът ми в използването и прилагането им в обучението ме  провокираха преди почти година да създам този блог.

Със сигурност уменията и знанията ми са значително по- оскъдни от тези на професионалните програмисти, но се старая да компенсирам с жар и желание :)!

Създаването на игра, тест, анимация с кинект е изключително труден процес, но с подходящите средства и желание може да се получат любопитни резултати. Споделям няколко от създадените от мен със Скрач занимавки, които могат да ви послужат в часовете или като основа за ваши такива – http://scratch.mit.edu/users/vilidaf .

Прибавям и насоки за първите ви стъпки при разработка на игри и анимации със Скрач и кинект.

Разработване на продукти с Kinect2Scratch

Untitled10

