picture1.png

На този ден преди една година се роди този сайт. Първоначалната идея беше да отразява развитието и работата на едноименния проект на моите ученици. Но.. ми се стори прахосване на нет пространство 🙂 да създавам друг сайт/блог за отразяване на последвалите ми експерименти с кинект. Така сайтът се превърна в споделяне на програми, открити от мен в нета /за xbox или pc/ или такива създадени от мен, които могат да подпомогнат обучителния процес в различни възрастови групи и предмети.

Интересът към сайта определено ме радва и ме кара да мисля, че подпомагам и разширявам възможностите за използване на кинект като подпомагащо средство в училище.

За една година се случиха много събития /главно положителни/, които са отразени и тук. Срещнах виртуално и реално много приятели, които проявиха интерес към работата ми и кинект.

12.2.2013

Пожелавам си здраве и креативност, а на вас ПРИЯТЕЛИ – много успехи!

Вили Дафчева